jump to navigation

Hänt november 1, 2007

Posted by niijo in Tokyo.
trackback

Var ett tag sen jag skrev någonting, men nu kära vänner får ni lite nytt. De senaste dagarna har jag bland annat sett Tokyo när solen gått ner och besökt Yoyogi-parken. Nedan kommer lite bilder. Imorgon ska jag till Ghibli Museum med musikspel.se-Sara, ett museum med fokus på Hayao Miyazakis animefilmer. Jag har hört att man på detta museum får se en kortfilm som aldrig visats någon annanstans!



En gammal man klättrade i ett träd för att göra det fint utanför ett tempel. Det är svårt att se på bilden men han såg ut att vara minst 70 år gammal!


Jag luktar på blomma i Yoyogi kooen


Vänner från skolan i ovan nämnda park. De är väldigt glada som ni ser!

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

